taourirt info


Al-Nahda Sports Football Team restores respect to its fans and strikes hard outside its bases

فريق النهضـة الرياضية لكرة القدم يرد الاعتبار
لجمهوره ويضرب بقوة خارج قواعـــــده
After the Al-Nahdha Sports Football team disappointed its fans in its match against Raja Al-Hasima last week, it restored consideration to its broad fans and swept out of its bases the local team for Mysore, in the match they gathered on Sunday, 22 December 2013, and with two clean goals.
Al-Nahdhah Sports Football Team pressed hard on its host throughout the first half of the match, which ended in a white tie, and the pressure continued in the second half, whose first minutes were known to score the first goal for visitors by player Sufyan Al-Rabhi. After scoring this goal, the match was known by a big club, and Hossam Al-Zanouti was able to kidnap a second goal for Al-Nahdhah Sports Team.
نتيجـة أقل ما يمكن أن يقال عنها إنها إيجابيـة وأنصفت الفريق الذي عاد لتحقيق النتائج الإيجابية التي غابت عنه في الدورات السابقـة بالرغم من العروض القويـة التي قدمهـا. وهي نتيجة ستعيد الدفء لمكونات الفريق وستحفز مشجعيه على تقديم المزيد من الدعم.
في هذا الإطار، لا بد من الإشادة بجهود السيد بزغود محمد المقيم بفرنســـــا والذي لا يبخل على الفريق بمساعداته من قبيل توفير البذلات والأحذية الرياضيــــــــــــــــة.
يذكر أن فريق نهضة تاوريرت سيواجه في الأسبوع القادم فريق حسنيـــــة لازاري بالملعب البلدي لتاوريرت يوم الأحد 29 دجنبر 2013.

متابعة: سعاد أفنــــدي